Wszyscy producenci
Dostawa

Podany cennik i czas dostawy dotyczą przesyłek na terenie Polski. Jeżeli chcesz, aby Twoje zamówienie zostało dostarczone poza granice kraju, prosimy o wcześniejszy kontakt.

KOSZTY DOSTAWY:
Kurier 
16,0 PLN - przedpłata przelewem bankowym lub za pomocą szybkich płatności elektronicznych

Odbiór osobisty - 0 PLN

CZAS WYSYŁKI ZAMÓWIENIA
Kurier
Wysyłka kurierem jest najszybszą formą dostawy. Zamówienia wysyłamy w czasie określonym na karcie produktu. Jest ono dostarczane w ciągu 1-2 dni od dnia wysyłki. Zazwyczaj jest to następny dzień roboczy od momentu wysłania zamówienia przez nas. Gdy zamówienie zostanie przygotowane do odbioru przez kuriera, otrzymasz wiadomość e-mail z numerem listu przewozowego. Dzięki temu możesz samodzielnie sprawdzić, gdzie znajduje się Twoje zamówienie.

Odbiór osobisty
Przesyłkę możesz odebrać w czasie określonym na karcie produktu. Gdy zamówienie będzie gotowe do odbioru, otrzymasz od nas informację e-mailem. Jeżeli chcesz otrzymać wiadomość SMS, dołącz taką informację w uwagach do zamówienia. Odbiór osobisty jest możliwy tylko po wcześniejszym złożeniu zamówienia przez stronę internetową sklepu www.pluszowapileczka.pl i po opłaceniu zamówienia za pomocą przelewu bankowego lub szybkich płatności elektronicznych.

Przy odbiorze zamówienia będziesz potrzebować numer swojego zamówienia.

Adres punktu odbioru:
Kawiarnia Ciasteczkooo, Warszawa, dzielnica Ursynów, ul. Alternatywy 7 lok. AU4 (wejście od ul. Gandhi)

godziny otwarcia kawiarni Ciasteczkooo:
poniedziałek 10.00 - 20.00
wtorek         10.00 - 20.00
środa           10.00 - 20.00
czwartek      10.00 - 20.00
piątek          10.00 - 20.00
sobota         10.00 - 20.00
niedziela      10.00 - 20.00

INFORMACJE:
Jeżeli Twoje zamówienie składa się z kilku produktów o różnym czasie wysyłki, o ostatecznej dacie wysyłki decyduje produkt o najdłuższym czasie dostawy. Czas wysyłki zamówień złożonych w weekendy, święta i dni wolne od pracy, liczony jest od pierwszego dnia roboczego następującego po okresie wolnym.
Przesyłki opłacone wysyłamy po zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym firmy. W przypadku przesyłek “za pobraniem” zamówienie wysyłamy w terminie określonym na karcie produktu.

STATUSY DOSTĘPNOŚCI PRODUKTÓW:
Statusy dostępności umieszczone przy każdym z produktów oznaczają przewidywany czas przygotowania i wysyłki zamówienia. Czas może się różnić w zależności od tego, czy dany produkt znajduje się w naszym magazynie, czy też w magazynie naszego dostawcy. W przypadku produktów o różnych rozmiarach, kolorach może mieć miejsce sytuacja, że dostępny "od ręki" jest tylko konkretny rozmiar lub kolor. Inne znajdują się w magazynie dostawcy.

24 h - Produkt dostępny w naszym magazynie. Zamówienie wyślemy w ciągu 24 godzin od daty złożenia zamówienia (szybkie płatności elektroniczne lub pobranie). W przypadku płatności przelewem - w ciągu 24 godzin od zaksięgowania wpłaty na koncie bankowym firmy. Gdy wpłata za zamówienie zostanie zaksięgowana na naszym koncie bankowym, otrzymasz od nas na skrzynkę mailową informację o rozpoczęciu realizacji zamówienia.

48h/do 3 dni roboczych/do 5 dni roboczych / 10 dni roboczych - Produkt znajduje się w magazynie naszego dostawcy. Czas wysyłki zamówienia nie przekracza dni określonych na karcie produktu. Zazwyczaj zamówienie dociera do Klienta szybciej, niż to jest wskazane na karcie produktu. Jest to uzależnione od terminu dostawy produktów z hurtowni do siedziby naszej firmy.
W przypadku niespodziewanych przedłużeń czasu wysyłki, będziemy Cię na bieżąco informować mailem lub telefonicznie.

spodziewana dostawa - Produkt nie jest aktualnie dostępny u nas, ale przewidywana jest jego dostawa do naszego magazynu. 

produkt niedostępny - Produkt aktualnie nie jest dostępny. Jeżeli jesteś zainteresowany tym produktem, użyj przycisku "powiadom o dostępności" znajdującego się na karcie produktu. Wówczas otrzymasz od nas wiadomość e-mail, gdy produkt będzie u nas dostępny.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl