Wszyscy producenci
Jak kupować?

 Jak kupować w sklepie internetowym www.pluszowapileczka.pl

SKŁADANIE ZAMÓWIENIA KROK PO KROKU:

  1. Znajdź interesujący Cię produkt.
  2. Jeżeli przy wybranym przez Ciebie produkcie jest taka możliwość wybierz warianty produktu (kolor, rozmiar)
  3. Dodaj produkt do koszyka. Jeżeli posiadasz kod rabatowy zaznacz odpowiedni kwadracik i wpisz go w rubrykę.
  4. Jeśli chcesz kupić więcej produktów wybierz przycisk "Kontynuuj zakupy". Powtarzaj powyższe punkty, aż wszystkie produkty, które chcesz kupić, znajdą się w koszyku. Jeżeli chcesz usunąć z koszyka któryś z produktów wystarczy, że w koszyku naciśniesz “X” znajdujący się po prawej stronie  przy każdym produkcie z listy.
  5. Wybierz formę zapłaty i dostawy
  6. Złóż zamówienie klikając przycisk “Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”
  7. Wypełnij formularz zamówienia. Twoje dane teleadresowe będą nam potrzebne, aby zrealizować Twoje zamówienie.
  8. Po złożeniu zamówienia otrzymasz od nas wiadomość e-mail  z potwierdzeniem zamówienia oraz z danymi sklepu niezbędnymi do wykonania przelewu.
  9. O zmianach statusu w realizacji Twojego zamówienia będziemy informować Cię mailem.

UWAGI:

  • Prosimy o dokładne sprawdzenie Twoich danych w “formularzu zamówienia”. Brak poprawnych danych może spowodować problemy w dostarczeniu zamówienia. W razie wątpliwości będziemy się z Tobą kontaktować mailowo, telefonicznie lub przez SMS.

PŁATNOŚCI i DOSTAWA

  • Jeśli wybrałaś szybkie płatności internetowe - PayU, zostaniesz od razu po złożeniu zamówienia przekierowany do bramki do logowania w Twoim banku. Zamówienie wyślemy w czasie określonym w karcie produktu.
  • Jeśli wybrałaś przelew bankowy, Twoje zamówienie zostanie wysłane w czasie określonym w karcie produktu dopiero po zaksięgowaniu przelewu na koncie bankowym firmy.
  • Jeśli wybrałaś płatność “za pobraniem” produkt wyślemy w czasie określonym w karcie produktu.

STATUSY DOSTĘPNOŚCI i CZAS WYSYŁKI

Większość produktów w sklepie internetowym Pluszowa Piłeczka znajduje się  w naszych zewnętrznych magazynach, dlatego możemy wysłać je do Państwa lub dostarczyć do naszego punktu odbioru w ciągu co najmniej 5 dni.
Zazwyczaj jest to 5. dzień roboczy po zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym firmy.

W opisie każdego produktu znajduje się informacja o statusie dostępności oraz przewidywanym czasie wysyłki. Jeżeli wybraliście Państwo kilka produktów o różnych czasach wysyłki i różnych statusach dostępności, to o ostatecznym terminie wysyłki decyduje produkt o najdłuższym czasie oczekiwania.

W następujący sposób oznaczyliśmy statusy dostępności produktów:

  • dostępny
    wysyłka w 24 godziny

Status ten oznacza, że produkt znajduje się w naszym magazynie i wysyłka nastąpi w ciągu 24 godzin od momentu zaksięgowania na koncie firmy wpłaty za zamówienie. Jeżeli zamówienie zostało złożone w dzień wolny od pracy, czas wysyłki liczony jest wówczas od następnego dnia roboczego. 

  • dostępny
    wysyłka w 5 dni

Status ten oznacza, że produkt znajduje się w magazynie naszego dostawcy. Przewidywany czas wysyłki zamówienia wynosi do 5 dni roboczych. 

  • dostępny na zamówienie
    wysyłka w 10 dni

Status ten oznacza, że produkt sprowadzamy na zamówienie z magazynu naszego dostawcy. W przypadku tych produktów potwierdzamy Państwu drogą mailową dostępność produktu.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl